Martiny cesta

k smyslnějšímu a smysluplnějšímu marketingu

Trvá to prý asi 7 hodin než přeskočí jiskra.

Magických 7 hodin oťukávání, než dojde k žádoucí konverzi.

Večeře, kino a procházka, než její tělo provoní vaše lůžoviny.

Článek, e-book a odběr newsletteru, než si zákazník koupí váš hlavní produkt.

Vím, jak oněch 7 hodin využít, abyste ukázali to nejlepší ze sebe.

 

Hledám opravdovost.

V textech

v lidech

i v životě.

 

 

Techniky, které používám

Storytelling

Práce s archetypy

Design Thinking

Mindmapy

Projektivní a koučovací karty

Terapeutická cvičení

Ve své práci kombinují marketing, storytelling a psychologii.

 

Skrze příběhy a práci s lidským podvědomím pomáhám lidem a značkám objevit cestu vlastního autentického marketingu a zviditelnit se na trhu přeplněném konkurencí a informacemi. Proměním vaši konkurenční výhodu v silný, dlouhodobě utvářený příběh značky a vaše zákazníky v oddané publikum.

Píšu z míst, která mě nabíjí inspirací a pro projekty, které mi dávají smysl. A tak se stane, že pro maminkovský web píšu z baby kaváren, pro satirický online magazín z hipster podniků a pro tech projekt z coworkingu. Díky tomu při práci nasávám informace, atmosféru oboru i chování cílové skupiny.

Chci, aby vaše texty vyzařovaly stejnou chemii, jako vy sami.

 

 

Copywriting

Texty nejsou vaše doména. Vyšperkované slogany, webcopy i články svěříte do rukou profesionála.

Marketing Srdce

Nejlepší marketing si uděláte vy sami. Poznejte smyslnou cestu ladění svého osobního marketingu.

Osobní zpověď 

 

Co budeš, až budeš velká?

Na tuhle otázku jsem horko těžko hledala odpověď. Chtěla jsem psát. Ale romány vám v Česku na nájem nevydělají.

Po studiu filozofie a gender studies jsem se vydala prozkoumávat svoje možnosti. Nesedla si práce v kanceláři, novinařina ani copywriting v digitálkách. Vystoupila jsem z komfortní zóny pevné kancelářské židle na zpočátku velmi nejistou volnou nohu. Od té doby se živím jako kočující textařka. 

Vím, že texty k zákazníkům promlouvají duši značky stejně, ne-li více, než logo a vizuální prvky. A přesto jsou copywriteři stále ještě vedle svých grafických kamarádů druhořadé popelky. 

Propůjčtě svým textům vaše osobní charisma – a zákazníci vám budou ležet u nohou.

A tady jsem našla svou cestu. Pomáhám značkám najít vlastní jedinečný směr labyrintem obsahu. A s těmi, kteří se s texty sami trápí, sama překládám duši jejich značky do slov.

Ve volném čase rozjíždím komunitní projekty (třeba zahradu a coworking). Nechávám se fascinovat prací s tělem. Necenzurované zápisky o svých životních prohrách i výhrách sdílím na blogu Pihovata.cz.

 

Začněme spolu psát nový příběh

O co máte zájem?

4 + 8 =